Khamis, 16 Mei 2013

NAJIB TUNAIKAN AKU JANJI...


Tahniah diucapkan kepada Kabinet baru negara dan kali ini terbukti Barisan Nasional menunaikan janjinya, semalam kita di bentangkan dengan kabinet baru di bawah kepimpinan Dato' Sri Najib, dan sebelum kebinet baru di bentangkan pihak Barisan Nasional telah melaksanakan salah satu manifestornya


Berdasarkan kajian, antara permintaan utama orang muda ialah untuk memliki rumah dengan harga yang sederhana di kawasan yang strategik.

Hasil daripada feedback yang diberikan, kerajaan telah melancarkan Skim Rumah Pertamaku yang memberi kemudahan pinjaman 100% untuk orang muda. Sebelum ini, pembeli rumah perlu tanggung 10% 'down payment'. Ramai orang muda tidak mampu.

Selepas diperkenalkan skim tersebut, ramai pula yang minta untuk diperbanyakkan rumah mampu milik di kawasan bandar-bandar besar.

Alhamdulillah, aku janji BN memberi komitmen untuk menyediakan SATU JUTA rumah mampu milik dalam lima tahun akan datang. Ini termasuk 500,000 unit rumah PR1MA yang dijual pada sekurang-kurangnya 20% dibawah harga pasaran!


Masih dalam proses.

Sebab itu kita perlu yakin dengan Barisan Nasional sebab kita tahu Barisan Nasional mampu untuk menunaikan janji mereka.

 cantik dan menarik

rumah mampu milik ini masih dalam proses penyiapan, rata-rata penduduk tempatan tersenyum dan bersyukur bahawa mereka tidak salah memilih kerajaan yang ada sekarang.


sama-samalah kita bersama kerajaan yang ada sekarang untuk terus memajukan negara demi generasi akan datang, kita perlu ingat bahawa kita hanya meminjam dari generasi akan datang, sama-samalah kita jaga keamanan dan kemakmuran negara kita.

PEMUDA PEKAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan