Isnin, 20 Mei 2013

MINI MAHATHIRFIRAUN DARI PEMBANGKANG UNTUK MB KEDAH

Dulu semasa pemerintahan TUN M dia di gelar MAHA FIRAUN dan sekarang anaknya pula digelarkan MINI MAHATHIRFIRAUN.

Rasa kesal dan gelik dengan sikap pembangkang 
yang semakin hari kita rasa meluat untuk melihatnya, caci maki semakin hari semakin menjadi-jadi seperti makanan harian mereka, adakah ustaz-ustaz yang berdampingan dengan mereka ini tidak pernah menasihati atau berceramah kepada rakan seperjuangan bahawa sikap sebergitu tidak di sukai oleh ALLAH S.W.T.

Jangalah kita berceramah di seluruh pelusuk dunia 
tetapi rakan di sebelah kita tidak pernah menasihati walaupun sekali Sedangkan kita tahu bahawa mereka sedang berjalan ke jalan yang salah, tapi kita terus menyokongnya. Adakah sebab nama kawan Ataupun nama seperjuangan kamu tidak mampu untuk menasihati mereka, bahawa sikap caci maki ini tidak perlu ada dalam Perjuangan itu, jangan kamu gunakan nama ISLAM jika kamu sendiri tidak menjalankan amanah yang di suruh.

Rakyat sudah memilih pemimpin dia jadi tindakan MB KEDAH itu benar, 
sebab dia tidak mahu melihat rakyat di bawah pimpinannya Bergaduh dan bermusuh di sebabkan seorang individu yang bernama ANWAR IBRAHIM, yang kita tahu seorang yang gila kuasa dan Terus menghasut rakyat dengan mengunakan nama rakyat sedangkan dia sendiri yang mematikan demokrasi itu, kalau dia tidak mematikan demokrasi itu Mengapa dia tidak boleh menerima keputusan rakyat.



Teruskan menentang penghasut rakyat, jika mereka benar-benar barsama rakyat, terimalah kekalahan mereka.

Sent from PEMUDA PEKAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan