Jumaat, 10 Mei 2013

SPR DI UGUT.

Bila kekalah di pihak mereka, pelbagai ugutan yang mereka keluarkan dan pelbagai penafian yang kita lihat. terbaru selepas solat jumaat di putrajaya, macai-macai anwar diarahkan turun berdemo. 



Semua pekerja SPR mengambil perhatian, mereka belum memerintah sudah meminta seluruh jawatan kuasa SPR meletak jawatan, inikan pula selepas mereka memerintah, in shaa ALLAH abis semua pekerja SPR akan digantikan oleh PENDEMO-PENDEMO SAMM untuk menjadi jawatan kuasa SPR. 

MM berharap semua ketua pusat mengundi diseluruh malaysia membuat penyataan bahawa BENARKAH blackout berlaku di tempat pengiraan undi atau mereka sengaja mereka cerita demi mendapat KUASA, sebab semua RAKYAT sudah maklum bahawa cita-cita ANWAR untuk dapatkan KUASA bagi membalas dendam yang sudah lama tertanam didalam jiwanya

keranda untuk SPR dan DEMOKRASI

MM faham dan sangat faham dengan pergerakan PERSATUAN MAHASISWA ISLAM (PMI), jika berdemo akan membawak keranda, batu nisan, kalungan bunga untuk mengambarkan KEMATIAN. sebab apa saya tidak sebut nama NGO seperti SAMM atau sewaktu denganya sebab semua yang hadir itu mahupun mengetuai NGO itu adalah dari golongan PMI, di universiti mereka mengelar dirinya PMI bagi menarik minat mahasiswa terhadap persatuanya.

demokrasi mati? 
1) cuba tanya pada diri adakah barisan nasional yang menyebabkan demokrasi mati?
2) pakatan rakyat yang membuat demokrasi itu mati?

satu malaysia sudah maklum bahawa pengundian sudah dibuat dan rakyat sudah memilih pemimpin yang mereka mahukan, ini bermakna PEMBANGKANG sudah menidakkan suara rakyat, dan mematikan demokrasi itu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan