Ahad, 21 April 2013

ANWAR TAYANG VIDEO SEXnya DI PERMATANG PAUH...




Sepatutnya malam tadi, Anwar Ibrahim menampilkan ‘klonnya’ yang konon berlakon dalam klip video lucah bersama China Doll. Itu yang dijanjikan kepada para hadirin. Dan ia merupakan satu daripada 13 perkara yang akan dilakukan oleh Anwar Ibrahim sepanjang kempen rasmi PRU13.

Orang ramai telah diberitahu lebih awal bahawa Anwar Ibrahim akan menampilkan klon yang menyerupainya dan telah mengaku berlakon dalam klip video berkenaan. Bersungguh-sungguh Anwar Ibrahim dan konco-konconya untuk menutup cerita sebenar dengan satu lagi cerita penipuan sambil cuba menggambarkan bahawa kejahatan syahwatnya adalah FITNAH UMNO dan BARISAN NASIONAL semata-mata.

Jam 10:00 malam, bermulalah tayangan post mortem video seks Anwar Ibrahim yang membabitkan China Doll di An-Nadhah, Permatang Pauh. Anwar bagaimanapun, tidak pula menayangkan slide printscreen adegan asmaranya dengan seorang lelaki.

Kebanyakan penonton mulai mempersoalkan tujuan sebenar Anwar Ibrahim membuat post-mortem video tersebut dan menayangkan kepada mereka. Apatah lagi, berbanding versi asalnya yang lebih jelas, video yang ditampilkan sangat kabur dan menghilangkan beberapa perincian yang sebelum ini wujud.

Ada juga bisik-bisik bertanyakan motif sebenar Anwar menayangkan video tersebut setelah PAS dan Majlis Syura membuat ketetapan, menolak Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri sekiranya Pakatan Rakyat memenangi PRU-13.

Ketika tayangan dibuat, beberapa orang penonton yang telah pun menonton versi asal di Internet, mempersoalkan tentang suntingan yang dibuat oleh pihak Anwar Ibrahim agar Ketua Umum itu kelihatan seperti ’dipaksa’ terlibat dan dianiayai. Kredibiliti post-mortem yang dibuat di kubu kuat Anwar Ibrahim itu, dipersoalkan lagi.

Mungkin menyedari keresahan orang ramai yang mulai mempersoalkan kewajaran tayangan tersebut bersama-sama perincian yang telah ditiadakan atau sengaja ditokok tambah berbanding versi asal, apatah lagi, orang yang dikatakan sebagai KLON ANWAR IBRAHIM, tidak juga muncul-muncul, akhirnya Chegu Bard muncul untuk mengumumkan sesuatu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan